2022. július 8., péntek

Erasmus+ Barcelona 5. Nap

Marx Nóra igazgatóhelyettes írása Barcelonából:


"Elérkezett a kurzus utolsó napja. Megérkeztek a barátaim Budapestről, így a délelőttöt már velük töltöttem. Az új szállás, ahová költöztem, pont a tegnap körbejárt Gracia városrészben van, ezért könnyedén vezettem körbe őket a környéken.

Délután a kurzus zárásaként a teljesítményről, sikerről beszélgettünk. A legfontosabb mondanivaló számomra a reális célok kitűzése és a sikerek megünneplése volt. Látszott, hogy mostanra mindenki kimerült kissé, állandóan bólogattunk egymás mellett és a kávé is rekord gyorsasággal fogyott el.

A kurzus végén kaptunk egy teljesítést igazoló oklevelet nagy gratulációk kíséretében. Tényleg büszkeség töltött el, mert eléggé meglepő volt számomra, hogy mennyire könnyedén és simán ment minden az egész héten. Egy olasz és egy lengyel kolléga elkérte az elérhetőségeimet, hogy az iskoláink között kapcsolatot tudjunk kialakítani. S bár nem én vagyok az illetékes, persze megadtam, hogy útjába se álljak az esetleges jövőbeli Erasmus kapcsolatoknak.

Az egész hét nagyon izgalmas, kihívásokkal és örömökkel teli volt számomra. A legfőbb üzenet, amit továbbítani szeretnék mindenkinek, aki Erasmus+ kurzuson gondolkodik: „Sokkal többre vagy képes, mint amit kinézel magadból!”

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Heti ötlet: Ráhangolódás

Ráhangolódás az órára: Idegen nyelvnél, de bárhol alkalmazható. Könnyebb úgy elkezdeni beszélni, ha egy 9-12 képből/fotóból álló képsorozat ...